Fyll ut skjema og send inn for raskest mulig behandling av feil på nettsiden. Det er også mulig å ringe oss på telefon 70 00 90 99 mellom 09:00 og 16:00, eller sende en e-post til support@osberget.no. Husk å inkludere prioritet i emnefeltet.

 

For at vi skal kunne hjelpe deg så effektivt som mulig, er det viktig at vi får så mye informasjon som mulig når du kontakter support. Her er hva vi trenger fra deg:

  • Beskrivelse av problemet: Forklar hva som skjer (eller ikke skjer), og gjerne hva du forventet skulle skje.
  • Hvor oppstår problemet? Legg ved en lenke til siden eller tjenesten der du opplevde problemet.
  • Skjermbilder: Ta gjerne med ett eller flere screenshots som viser feilen – dette gjør det mye lettere for oss å forstå situasjonen.
  • Hvilken nettleser/enhet bruker du? F.eks. Chrome på PC eller Mac, Safari på iPhone osv.

 

Betingelser for support

Systemfeil eller andre feil grunnet vår leveranse er dekket av avtalen. Arbeid utenom dette faktureres per påbegynte 30 minutter. Timepris kr 1380

Hvis en sak merkes som «kritisk» eller «hast», men viser seg å ikke være det, påløper et gebyr på kr 500.

Vi anbefaler å bruke vårt kontaktskjema for raskest mulig svar på henvendelser. Høy viktighetsgrad varsler supportteamet selv utenom arbeidstid, og kritiske problem blir prioritert.